Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe

Üzletszabályzat

 

Ön mint felhasználó a www.sitonbag.hu URL alatt elérhető webáruház (Honlap) használatával tudomásul veszi és elfogadja az alábbi szerződési és szállítási feltételeket:

1. Üzemeltető adatai

  • Név: Hzsalu Bau Gyártó és Kereskedelmi Kft.
  • Székhely/Lakcím: 2337 Délegyháza, Kossuth Lajos utca 13 
  • Telephely: 2337 Délegyháza, Kossuth Lajos utca 13 
  • Levelezési cím: 2337 Délegyháza, Kossuth Lajos utca 13 
  • Bankszámlaszám:11742252-25542048-00000000
  • Adószám: 26508845-2-13.
  • Európai Egyedi Azonosító: HUOCCSZ.13-09-195115
     
  • Cégjegyzékszám/Nyilvántartási szám: 13-09-195115
  • A nyilvántartó cégbíróság/jegyző:Budapest Környéki Törvényszék Cégbírósága
  • E-mail: info@sitonbag.hu
  • Telefon: 0670-329-35-63

2. Vásárlás, szerződés

Regisztráció

Vásárlásra lehetőség van regisztrációval és regisztráció nélkül is. A regisztráció során Önnek kötelezően meg kell adnia vezeték és keresztnevét, e-mail címét, egy választott felhasználónevet és egy jelszót. Az Üzemeltető a regisztrációról e-mailben aktiváló linket küld Önnek, amelynek segítségével véglegesítheti regisztrációját. Sikeres regisztrációt követően Ön bejelentkezhet a www.sitonbag.hu  Honlapon, ezt követően pedig elkezdheti a rendelést. A Honlapra történő belépést követően Ön jogosult felhasználói adatait bármikor módosítani illetve kiegészíteni a „Beállítások” menüpont alatt és a rendelés során.

A regisztrációja törlését az Üzemeltetőnek írt kérelemmel kezdeményezheti. Az Ön felhasználói adatainak Üzemeltető általi törlését követően eltávolításra kerülnek a rendszerből, az eltávolítás után az adatok visszaállítására többé nincs mód. A szolgáltató a regisztrációt követően a hatályos jogszabályokkal és a jelen Üzletszabályzat adatvédelmi rendelkezésekkel összhangban kezeli az Ön adatait.

Termék kiválasztása

A termék kiválasztásához és a bevásárlókosár létrehozásához nem szükséges belépnie vagy regisztrálnia. Ön akár rendelkezik regisztrációval, akár nem, válogathat a termékek között. Az egyes termékek oldalán találhat a termékekhez kapcsolódóan bővebb információt, adott esetben termékleírást, és láthatja a termék nettó és bruttó (vastagon) árát, itt választhatja ki a megrendelni kívánt darabszámot (az alapértelmezett darabszám 1 db). Az Üzemeltető korlátozhatja, hogy egyes termékekre egyszerre mekkora mennyiségben adható le rendelés.

A kiválasztott terméket a „Kosárba teszem” gombra kattintva helyezheti a „Bevásárlókosár”-ba. Bármely navigációs menüpontra kattintva folytathatja a keresést és létrehozhatja az Ön által megrendelni kívánt termékek listáját vagy megkezdheti a rendelés véglegesítését, amely három lépésből áll.

1. lépés

Bevásárlókosár:

A „Bevásárlókosár” gombra kattintva láthatja a megrendelni kívánt termék megnevezését, az egységárát, a rendelt mennyiséget, az összesített bruttó árat termékenként, az esetleges kedvezményt, az összes rendelendő tétel bruttó végösszegét. A rendelési mennyiséget a termék sorában tudja módosítani. A „Kosár ürítése” gombra kattintva a kosár teljes tartalmát tudja törölni, míg az egyes termékek mellett található négyzet pipálásával és a „Kijelöltek törlése” gombra kattintva több terméket, a sorok végén található X-re kattintva pedig az egyes termékeket távolíthatja el a kosárból.

Fizetési és szállítási mód kiválasztása:

A „Bevásárlókosár” oldalán választhatja ki a fizetési és szállítási módot. A kiválasztott mód mellett láthatja a fizetési illetve szállítási móddal kapcsolatos fizetendő pluszköltség(ek)et.

2. lépés

Adatbevitel:

A „Folytatás” gombra kattintva éri el azt az oldalt, ahol második lépésként meg tudja adni felhasználói, számlázási és szállítási adatait.

Ezen a ponton, amennyiben rendelkezik regisztrációval, be tud jelentkezni, és ha korábban nem töltötte ki, meg kell adnia telefonszámát, amennyiben nem természetes személyként vásárol, akkor a cég vagy szervezet nevét, azonosítóját (cégjegyzékszám, nyilvántartási szám), adószámát; számlázási címét (közterület, település, irányítószám), szállítási címét (közterület, település, irányítószám). Regisztrált felhasználók esetén a rendszer automatikusan kitölti a korábban megadott adatokkal a rendelési felületet.

Amennyiben nincs regisztrációja, az alábbi adatok megadása kötelező rendelése leadásához: vezeték- és keresztnév, e-mail cím, telefonszám; amennyiben nem természetes személyként vásárol a cég vagy szervezet neve, azonosítója (cégjegyzékszám, nyilvántartási szám), adószáma; számlázási cím (közterület, település, irányítószám), szállítási cím (közterület, település, irányítószám).

3. lépés

Adatbeviteli hibák javítása:

A böngésző vissza gombjával visszatérhet az 1. lépéshez, a „Bevásárlókosár” felületére, és módosíthatja kosara tartalmát, a szállítási és fizetési módot. A „Megrendelések összesítése” gombra kattintva pedig a megrendelést véglegesítő felületre, a 3. lépéshez juthat.

Az összesítő oldalon láthatja a megrendelt termékeket, azok egységárát, a rendelt mennyiséget, a bruttó összesített árat, a fizetéssel, szállítással kapcsolatos költségeket, az esetleges engedményt és a minden költséget tartalmazó fizetendő bruttó végösszeget, számlázási és szállítási nevét és címét, valamint email-címét és telefonszámát. Ezen a ponton lehetősége van a böngésző vissza gombjával visszatérni a 2. lépéshez és módosítani felhasználói, számlázási és szállítási adatait.

Megrendelés:

Rendelését a képen látható CAPTCHA kód megadásával és a „Rendelés” gombra kattintva véglegesítheti. Amennyiben a CAPCTHA nem jól olvasható, az „A képen látható kód meghallgatása” menüvel indítva meghallgathatja azt.

Visszaigazolás:

Az elküldött rendelési ajánlat megérkezéséről egy automatikus visszaigazoló levél érkezik az Ön e-mail címére, amely tartalmazza a megrendelés adatait. A visszaigazolás legkésőbb az ajánlat megérkezését követő 48 órán belül megérkezik a megadott e-mail címre.

Amennyiben a visszaigazolás az ajánlat megérkezésétől számított 48 órán belül nem érkezik meg Önhöz, vagy az Üzemeltető nem fogadja el az Ön ajánlatát, az ajánlat tartalma a továbbiakban nem köti Önt.

Szerződés létrejötte:

A Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.) 6:82. §-ában előírtak szerint az alábbi tájékoztatást adjuk:

A webáruházban leadott megrendelés alapján a Vásárló és az Üzemeltető között elektronikus úton jön létre a szerződés. A szerződéskötés lépései az alábbiak:

2.1.A Vásárló megrendelését a webáruházban regisztráció segítségével vagy anélkül tudja leadni

-A Vásárló két lépcsőben adhatja le és véglegesítheti megrendelését.

A „kosárba” ikonra történő kattintással a kiválasztott termék(ek) adatai (termék elnevezése, darabszáma, bruttó vételára) bekerülnek virtuális kosárba, amit a képernyő jobb felső sarkában lehet aztán megtekinteni a bevásárló kocsira kattintva.A virtuális kosárba helyezett termékek darabszáma a „+” és „-” ikonokra való kattintással módosítható. A kosárba helyezett termék az ugyanitt található „Eltávolít” feliratra való kattintással a kosárból eltávolítható.A megvásárolni kívánt termékek kiválasztását és kosárba helyezését követően a Vevő a „Kosár tartalma” menüpontban található „tovább a pénztárhoz” ikonra kattintva véglegesítheti megrendelését. A megrendelés véglegesítése során a Vásárlónak lehetősége van saját adatainak módosítására (az adatbeviteli hibák javítására), az átvételi és fizetési mód kiválasztására, valamint – igény esetén – egyéb megjegyzések hozzáfűzésére.A Vásárló a megrendelést a „megrendelés elküldése” gombra kattintva küldheti meg a webáruház részére, ha minden mezőt megfelelően kitöltött és a vásárlási feltételeket elfogadta.Szükség esetén törölheti a kosár tartalmát vagy – a böngésző „vissza” gombjára kattintva – visszaléphet.A megrendelés véglegesítését követően a webáruház rögzíti a Vásárló megrendelését és e-mailben elküldi a vásárlás összes lényegi adatát.A Vásárló megrendelése akkor tekinthető véglegesnek, illetőleg a felek között a szerződés akkor tekinthető létrejöttnek, ha a webáruház a megrendelést visszaigazolta e-mailen keresztül.

2.2 A Vásárló és az webáruház által megkötendő szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül. Az Üzemeltető a szerződéseket iktatja és 5 évig megőrzi. Ezen időtartam alatt a szerződés a Vásárló számára utólag hozzáférhető.

2.3. A szerződés magyar nyelven kerül megkötésre.

 

2.4. A szerződés megkötését követően az Üzemeltető – a 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet 18. §-ában előírtak szerint – ésszerű időn belül, de a termék adásvételére irányuló szerződés esetén legkésőbb az átadáskor, tartós adathordozón visszaigazolást ad a Vásárlónak a megkötött szerződésről. A visszaigazolás tartalmazza:

 

a) a Korm. rendelet 11. § (1) bekezdésében meghatározott tájékoztatást,
b) ha a Vásárló a Korm. rendelet 29. § m) pontja szerinti nyilatkozatot tett, az erre vonatkozó visszaigazolást.

 

3.Adatvédelem, adatkezelés

Személyes adatokat csak a törvényeknek megfelelően gyűjtünk és kezelünk. Az adatokat a lehető legbiztonságosabban tároljuk.

Harmadik félnek személyes adatokat nem adunk át.

Bárkinek felvilágosítást adunk a róla tárolt adatokról, és az adatok törlését is bármikor kérheti az elérhetőségeinken.

Adatkezelési tevékenységünk során betartjuk a mindenkor hatályos magyar és európai uniós jogszabályi előírásokat, ide értve különösen, de nem kizárólagosan az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény (a továbbiakban: Infotv.), valamint az Európai Parlament és a Tanács (EU) „a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet hatályon kívül helyezéséről” szóló 2016/679 számú rendeletének (Általános Adatvédelmi Rendelet – a továbbiakban: GDPR) előírásait.

4. Árak

A termék mellett feltüntetett árak bruttó árak, az általános forgalmi adót is tartalmazzák. A termékek vételára ugyanakkor nem tartalmazza a kiszállítás költségét és az egyéb járulékos költségeket, amelyek azonban a rendelést összesítő oldalon feltüntetésre kerülnek.

5. Szállítási határidő és feltételek

A Webáruház táskákat forgalmaz.
A termék adatlapján szereplő termékképek nem illusztrációként szolgálnak a valóságnak megfelelnek.

A Webáruházban szereplő készletinformációk tájékoztató jellegűek. Előfordulhat, hogy a készletinformációban az szerepel, hogy készleten van az adott termék, annak ellenére, hogy valójában nincs készleten. Ilyen hibák előfordulása esetén a Webáruház értesíti a vásárlót, azonban felelősséget nem vállal.

A megjelenített termékek kizárólag a Webáruház szoftverén keresztül rendelhetőek meg.

A Webáruházban feltüntetett termékek árai bruttó árak, az ÁFA összegét tartalmazzák.

A megvásárolt termékek átvételének módja:

  • házhozszállítás MPL és Foxpost
  • Foxpost automatában történő átvétel
  • személyes átvétel az üzemeltető telephelyén

A Webáruház a bruttó 15.000.-Ft összeget el nem érő vásárlás esetén a megvásárolt termékek szállítási költsége címén a webáruházban szereplő összegeket számítja fel.

A bruttó 15.000.-Ft-ot meghaladó vásárlás esetén a házhozszállítás, illetve a Foxpost automataban történő átvétel ingyenes.

A személyes átvétel az üzemeltető telephelyén minden esetben ingyenes.

A Webáruház csomagolási díjat nem érvényesít.

A szállítási határidőre vonatkozó feltételeket a Webáruház honlapja tartalmazza.

A Webáruházban kellő tájékoztatást talál:

  • a megvásárolható termékek lényeges tulajdonságairól;
  • a Vállalkozás nevéről, székhelyének postai címéről, a telefonszámáról és az elektronikus levelezési címéről;
  • a szerződés szerinti termékért járó ellenszolgáltatás adóval megnövelt teljes összegéről, valamint az ezen kívül felmerülő valamennyi költségről (így különösen a fuvardíjról és a postaköltségről).

 

5. Fizetési feltételek

A webáruházban megrendelt termékek a visszigazolást követően fizetési kötelezettséggel járnak a megrendelő,vásárló részére,mely fizetési lehetőséget fentebb kerültek részletezésre.

6. Elállás, termékcsere

Az Európai Parlament és a Tanács szabályozása értelmében Fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket.

Jelen tájékoztató hiányában jogosult Fogyasztó 1 év elteltéig gyakorolni az elállási jogát. Ha a Szolgáltató a termék kézhezvételének vagy a szerződés megkötésének napjától számított 14 nap lejártát követően, de 12 hónapon belül megadja a tájékoztatást, úgy az elállásra nyitva álló határidő e tájékoztatás közlésétől számított 14 nap.

A Fogyasztó az elállási jogát gyakorolhatja az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozatával, vagy a 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet 2. mellékletében meghatározott nyilatkozat-minta útján.

Az elállási jog gyakorlására nyitva álló idő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Fogyasztó, vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.

Fogyasztó a szerződés megkötésének napja, és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja elállási jogát.

A termék visszaküldésének költségét a fogyasztónak kell viselnie, a vállalkozás nem vállalta e költség viselését.

Az elállási jog gyakorlása esetén a Fogyasztót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli.

Nem illeti meg az elállási jog Fogyasztót olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak.

A fogyasztó szintén nem gyakorolhatja az elállási jogát
a) a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti;

 

Szolgáltató a termék visszaérkezését/vagy az elállási nyilatkozat megérkeztét követően a fenti jogszabályok értelmében haladéktalanul14 napon belül visszatéríti a kifizetett összeget a Fogyasztó részére, beleértve a szállítási díjat is.

A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli.

Fogyasztónak írásban történő elállás esetén köteles az elállási nyilatkozatot megküldenie 14 napon belül.

A fogyasztó kizárólag a termék visszaküldésének közvetlen költségét viseli, kivéve, ha a vállalkozás vállalta e költség viselését.

A Szolgáltató nem köteles a Fogyasztó része megtéríteni azon többletköltségeket, amely a Szolgáltató által felkínált legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő szállítási mód választásából adódik.

A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet az irányadó.

Elállási jog gyakorlásának a menete:

Amennyiben a Fogyasztó élni kíván az elállási joggal, úgy köteles az elállási szándékát a Szolgáltató elérhetőségein jelezni.

Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, amennyiben a termék kézhezvételétől számított 14. nap lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát. Írásban történő elállás esetén elég csak az elállási nyilatkozatot elküldeni 14 napon belül. Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, email vagy telefaxon keresztül történő értesítés esetén az email illetve a fax küldésének idejét veszi figyelembe.

A Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt terméket a Szolgáltató címére késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, amennyiben a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket (tehát nem kell megérkezni 14 napon belül). A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket.
 

A Szolgáltató azonban nem köteles a Fogyasztó része megtéríteni azon többletköltségeket, amely a Szolgáltató által felkínált legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő szállítási mód választásából adódik. A Fogyasztó a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát.

Több termék adásvételekor, amennyiben az egyes termékek szállítása eltérő időpontban történik, úgy az utoljára szolgáltatott termék, illetve több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára kézbesített tételnek vagy darab kézhezvételtől számított 14 napon belül élhet a vásárló az elállási joggal.

 

7. Jótállás, szavatosság

A Vásárló a termék hibája esetén a Webáruházzal, mint forgalmazóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

A Vásárló ‑ választása szerint ‑ az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Vásárló által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Webáruház számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hiba kijavítását a Webáruház költségére. A hibát a Vásárló is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy ‑ végső esetben ‑ a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról a Vásárló egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban A Vásárló viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Webáruház adott okot.

A Vásárló köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. A Vásárló a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha a Vásárló igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Webáruház nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már a Vásárló köteles bizonyítani, hogy a Vásárló által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Termékszavatosság

A Vásárló a termék hibája esetén a gyártóval vagy a forgalmazóval, importőrrel (a továbbiakban együttesen: Gyártó) szemben érvényesítheti termékszavatossági igényét érvényesíthet, ha a fenti kellékszavatossági jogával nem kíván élni.

Termékszavatossági igényként a Vásárló kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a Gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Termékszavatossági igényét a Vásárló a termék Gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével a Vásárló e jogosultságát elveszti.

Termékszavatossági igényét kizárólag a termék gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja.

A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén A Vásárlónak kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

  • a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
  • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
  • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

A Vásárló ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti a Vásárló.

Jótállás kizárólag az új 10.000 forint feletti termékekre érvényes

8. Panaszügyintézés

 

Ön a termékkel vagy az Üzemeltető tevékenységével kapcsolatos fogyasztói panaszait az alábbi címen érvényesítheti:

 

  • Név: Hzsalu Bau Gyártó és Kereskedelmi Kft.
  • Levezési cím: 2337 Délegyháza, Kossuth Lajos utca 13
  • Telefon:06703293563
  • E-mail:info@sitonbag.hu

A panaszt az Üzemeletető - a szóbeli panasz kivételével - 30 napon belül email/levél útján válaszolja meg.

9. Egyéb fogyasztói jogérvényesítési lehetőségek

Panaszkezelés rendje

Webáruházunk célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben mégis valamilyen panasz merül fel a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a fenti telefonon, e-mail címen, vagy levél útján is közölheti.

Szóbeli panaszt megvizsgálja az üzemeltető,irásbeli panaszra 30 napon belül válaszol.

Panasz elutasítása esetén a  Fogyasztó panasszal fordulhat a fogyasztóvédelmi hatósághoz:
A fogyasztóvédelmi hatóság kijelöléséről szóló 387/2016. (XII. 2.) Korm. rendelet szerint közigazgatási hatósági ügyekben elsőfokon a járási hivatal, illetve a megyeszékhely szerinti járási hivatal, másodfokon országos illetékességgel a Pest Megyei Kormányhivatal jár el.

Pest Megyei Békéltető Testület
Címe: 1119 Budapest, Etele út 59-61. 2. em. 240.
Telefonszáma: (1)-269-0703
Fax száma: (1)-269-0703
Név: dr. Csanádi Károly
E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu
Honlap cím: www.panaszrendezes.hu

 

10. Záró rendelkezések

 

Jelen Üzletszabályzatra a Magyar Köztársaság jogszabályai, különösen az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CXVIII. törvény és a Polgári Törvénykönyvről szóló 1959. évi IV. törvény rendelkezései az irányadók.

Üzletszabályzat módosítása:Az Üzemeltető jogosult jelen Üzletszabályzatot a Felhasználók előzetes tájékoztatása mellett, egyoldalúan is módosítani. A módosított rendelkezések a hatályba lépést követően a Honlap első használata alkalmával válnak hatályossá Önnel szemben, az ezt követő megrendelésekre vonatkozóan.

Érvényeség kezdete: 2020.08.26

 

Webáruház belépés

Regisztráció Jelszókérés

Kategóriák

Utolsó kép

Képgaléria

Levelezőlista


Archívum

Naptár
Október / 2020

Elérhetőség

Statisztika

Most: 1
Összes: 2329
30 nap: 702
24 óra: 23